Darmowa wysyłka
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera aby otrzymać rabat 7% na pierwsze zakupy, dostęp do unikalnych promocji - bądź na bieżąco!
Zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres email informacji handlowej w rozumieniu art.10 ust.1 ustawy z dnia 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną od TIP-TOP Agnieszka Pawlicka.
Bestsellery
Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje
Kontakt

Biuro

TIP-TOP Agnieszka Pawlicka
ul. Elżbiety Zawackiej 43
66-400 Gorzów Wlkp.

Magazyn (zwroty)

TIP-TOP Agnieszka Pawlicka (magazyn)
ul. Elżbiety Zawackiej 43
66-400 Gorzów Wlkp.

Polityka prywatności
  1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem strony internetowej www.tiptop24.pl 
  2. Właścicielem Strony Internetowej jest:

    TIP-TOP Agnieszka Pawlicka
    ul. Elżbiety Zawackiej 43
    66-400 Gorzów Wlkp.
    NIP: 599-299-93-04 zwana dalej TIP-TOP Agnieszka Pawlicka.
  1. Dane osobowe zbierane przez TIP-TOP Agnieszka Pawlicka za pośrednictwem Strony Internetowej są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.

§ 1 Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz podstawa prawna

  1. TIP-TOP Agnieszka Pawlicka zbiera informacje dotyczące osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością, osób fizycznych prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową oraz osób fizycznych reprezentujących osoby prawne lub jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, zwanych dalej łącznie Użytkownikami.
  2. Dane osobowe Użytkowników są zbierane w przypadku:
    1. rejestracji konta na Stronie Internetowej, w celu utworzenia indywidualnego konta i zarządzania tym kontem. 
    2. składania zamówienia na Stronie Internetowej, każdorazowo przez podmiot wskazany w karcie towaru, w trakcie składania zamówienia, w celu wykonania umowy sprzedaży. 
    3. subskrypcji biuletynu informacyjnego (Newsletter), w celu wykonania umowy, której przedmiotem jest usługa świadczona drogą elektroniczną. 
    4. korzystania z usługi formularza kontaktowego na Stronie Internetowej w celu wykonania umowy świadczonej drogą elektroniczną
    5. korzystania z usługi zamieść opinię, w celu wykonania umowy, której przedmiotem jest usługa świadczona drogą elektroniczną
    6. korzystania z usługi chat (systemu obsługi zapytań)
  3. W przypadku rejestracji konta na Stronie Internetowej, Użytkownik podaje:
    1. adres e-mail
    2. imię i nazwisko
  4. Podczas rejestracji konta na Stronie Internetowej Użytkownik samodzielnie ustala indywidualne hasło dostępu do swojego konta. Użytkownik może zmienić hasło w późniejszym czasie, na zasadach opisanych w §5.
  5. W przypadku składania zamówienia na Stronie Internetowej, Użytkownik podaje następujące dane:
    1. adres e-mail
    2. dane adresowe:
      1. kod pocztowy i miejscowość
      2. ulica wraz z numerem domu/mieszkania
    3. imię i nazwisko
    4. numer telefonu
  6. W przypadku Przedsiębiorców, powyższy zakres danych jest dodatkowo poszerzony o:
    1. Nazwę firmy Przedsiębiorcy
    2. numer NIP
  7. W przypadku skorzystania z usługi Newsletter, Użytkownik podaje jedynie swój adres e-mail.
  8. W przypadku skorzystania z usługi formularza kontaktowego, Użytkownik podaje następujące dane:
    1. adres e-mail
    2. imię i nazwisko
  9. W przypadku skorzystania z usługi zamieść opinię, Użytkownik podaje jedynie swój pseudonim, nick lub imię.
  10. W przypadku skorzystania z usługi chat Użytkownik podaje jedynie swój adres mailowy i imię
  11. Podczas korzystania ze Strony Internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
  12. Od Użytkowników mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych na Stronie Internetowej. Podstawa prawna - prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
  13. W celu ustalania, dochodzenia i egzekucji roszczeń mogą być przetwarzane niektóre dane osobowe podane przez Użytkownika w ramach korzystania z funkcjonalności na Stronie Internetowej takie jak: imię, nazwisko, dane dotyczące korzystania z usług, jeżeli roszczenia wynikają ze sposobu, w jaki Użytkownik korzysta z usług, inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia, w tym rozmiarów poniesionej szkody. Podstawa prawna - prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz na obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi.
  14. Przekazanie danych osobowych do TIP-TOP Agnieszka Pawlicka jest dobrowolne, w związku z zawieranymi umowami sprzedaży, czy też świadczenia usług za pośrednictwem Strony Internetowej, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w formularzach danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Użytkownika, a w procesie składania zamówienia uniemożliwi jego realizację.

§ 2 Komu udostępniane są dane?

  1. Dane osobowe Użytkownika przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta TIP-TOP Agnieszka Pawlicka przy prowadzeniu Strony Internetowej. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom TIP-TOP Agnieszka Pawlicka co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
    1. Podmioty przetwarzające. TIP-TOP Agnieszka Pawlicka korzysta z dostawców, którzy przetwarzają dane osobowe wyłącznie na polecenie TIP-TOP Agnieszka Pawlicka. Należą do nich m.in. dostawcy świadczący usługę hostingu, usługi księgowe, dostarczający systemy do marketingu, systemy do analizy ruchu na Stronie Internetowej, systemy do analizy skuteczności kampanii marketingowych oraz podwykonawcy.
    2. Administratorzy. TIP-TOP Agnieszka Pawlicka korzysta z dostawców, którzy nie działają wyłącznie na polecenie i sami ustalają cele i sposoby wykorzystania danych osobowych Użytkowników. Należą do nich Dystrybutorzy, jak również podmioty świadczące usługi płatności elektronicznych czy też usługi bankowe.
  2. W przypadku dokonania zakupu na Stronie Internetowej, dane osobowe mogą być przekazywane firmom kurierskim, w zależności od wyboru Użytkownika w celu dostarczenia zamówionych towarów.
  3. W przypadku, gdy Użytkownik dokona subskrypcji biuletynu informacyjnego (Newsletter) na jego adres e-mail TIP-TOP Agnieszka Pawlicka może wysyłać wiadomości elektroniczne zawierające informacje handlowe o promocjach i nowych produktach dostępnych na Stronie Internetowej.

§ 3 Mechanizm cookies, adres IP

  1. Sklep internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny. Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez sklep internetowy i przechowywane na Państwa komputerze zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Państwa z Witryny i Sklepu Internetowego. Pliki cookies wykorzystywane są przez sklep internetowy w celu obsługi Witryny i zapewnienia możliwości udostępnienia Państwu interesujących informacji oraz podczas procesu zakupowego, np. w celu zapamiętywania dokonanych przez Państwa zakupów. Pliki cookies wykorzystywane przez sklep internetowy mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Państwa z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak Państwa hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny. W każdym wypadku mogą Państwo zablokować instalowanie plików stałych lub usunąć stałe pliki, wykorzystując stosowne opcje Państwa przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której Państwo korzystacie. Obok plików cookies sklep internetowy może również gromadzić dane zwyczajowo zbierane przez administratorów systemów internetowych w ramach tzw. logów lub plików dziennika. Informacje zawarte w logach mogą obejmować m.in. Państwa adres IP, rodzaj platformy i przeglądarki internetowej, dostawcę Internetu oraz adres strony, z której weszliście Państwo na Witrynę. Niektóre podstrony w ramach Witryny oraz inne środki komunikacji z Państwem mogą zawierać tzw. „web beacons” (tzw. elektroniczne obrazki). Web beacons pozwalają na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP komputera, na który załadowana została strona, na której web beacon został zamieszczony, numer URL strony, czas załadowania strony, rodzaj przeglądarki, jak również informacje zawarte w s, w celu oceny efektywności naszych reklam. Dane te będą archiwizowane i wykorzystywane w celach analizy statystycznej i oceny globalnego ruchu użytkowników Witryny. Dane te nie będą łączone z przekazanymi przez Państwo danymi osobowymi.
  1. W każdej chwili pliki Cookies mogą być przez Użytkownika usunięte poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):
    1. przeglądarka Internet Explorer
    2. przeglądarka Microsoft EDGE
    3. przeglądarka Mozilla Firefox
    4. przeglądarka Chrome
    5. przeglądarka Safari
    6. przeglądarka Opera
  2. Strona Internetową zawiera linki i odnośniki do innych stron internetowych. TIP-TOP Agnieszka Pawlicka nie ponosi odpowiedzialności za zasady ochrony prywatności na nich obowiązujące.

§ 4 Prawa osób, których dane dotyczą

  1. Prawo do cofnięcia zgody - podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO.
    1. Użytkownik ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzielił TIP-TOP Agnieszka Pawlicka.
    2. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody.
    3. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez TIP-TOP Agnieszka Pawlicka  zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.
    4. Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Użytkownika żadnych negatywnych konsekwencji, może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem TIP-TOP Agnieszka Pawlicka może świadczyć jedynie za zgodą.
  2. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych - podstawa prawna: art. 21 RODO.
    1. Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją - wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli TIP-TOP Agnieszka Pawlicka przetwarza jego dane w oparciu o prawnie uzasadniony interes, np. marketing produktów i usług TIP-TOP Agnieszka Pawlicka, prowadzenie statystyki korzystania z poszczególnych funkcjonalności Strony Internetowej oraz ułatwienie korzystania ze Strony Internetowej, a także badanie satysfakcji.
    2. Rezygnacja w formie wiadomości e-mail z otrzymywania komunikatów marketingowych dotyczących produktów lub usług, będzie oznaczać sprzeciw Użytkownika na przetwarzanie jego danych osobowych, w tym profilowania w tych celach.
    3. Jeżeli sprzeciw Użytkownika okaże się zasadny i TIP-TOP Agnieszka Pawlicka nie będzie miał innej podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych, dane osobowe Użytkownika zostaną usunięte, wobec przetwarzania których, Użytkownik wniósł sprzeciw.
  3. Prawo do usunięcia danych
    1. Użytkownik ma prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych.
  4. Prawo dostępu do danych - podstawa prawna: art. 15 RODO.
    1. Użytkownik ma prawo uzyskać od Administratora potwierdzenie, czy przetwarza dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, Użytkownik ma prawo:
      1. uzyskać dostęp do swoich danych osobowych
      2. uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych Użytkownika albo o kryteriach ustalania tego okresu (gdy określenie planowanego okresu przetwarzania danych nie jest możliwe), o prawach przysługujących Użytkownikowi na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską
      3. uzyskać kopię swoich danych osobowych
  5. Prawo do sprostowania danych - podstawa prawna: art. 16 RODO.
    1. Użytkownik ma prawo do żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, Użytkownik, którego dane dotyczą ma prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym przez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, kierując prośbę na adres poczty elektronicznej zgodnie z §7 Polityki Prywatności.
  6. Prawo do przenoszenia danych - podstawa prawna: art. 20 RODO.
    1. Użytkownik ma prawo otrzymać swoje dane osobowe, które dostarczył Administratorowi, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych. Użytkownik ma również prawo żądać, by dane osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio takiemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe. W takim przypadku Administrator prześle dane osobowe Użytkownika w postaci pliku w formacie csv, który jest formatem powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego i pozwalającym na przesłanie otrzymanych danych do innego administratora danych osobowych.

§ 5 Zarządzanie bezpieczeństwem - hasło

  1. TIP-TOP Agnieszka Pawlicka zapewnia Użytkownikom bezpieczne i szyfrowane połączenie podczas przesyłania danych osobowych oraz podczas logowania się do Konta Użytkownika w Serwisie. TIP-TOP Agnieszka Pawlicka stosuje certyfikat SSL wystawiony przez jedną z czołowych światowych firm w zakresie bezpieczeństwa i szyfrowania przesyłanych danych przez sieć Internet.
  2. W przypadku, gdy Użytkownik posiadający konto na Stronie Internetowej utracił w jakikolwiek sposób hasło dostępu, Stronę Internetową umożliwia wygenerowanie nowego hasła. TIP-TOP Agnieszka Pawlicka nie wysyła przypomnienia hasła. Hasło jest przechowywane w formie zaszyfrowanej, w sposób uniemożliwiający jego odczytanie. Celem wygenerowania nowego hasła należy podać adres e-mail w formularzu dostępnym pod linkiem „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj.”, podanym przy formularzu logowania do konta na Stronie Internetowej. Użytkownik na adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji lub zapisany w ostatniej zmianie profilu konta otrzyma wiadomość elektroniczną zawierającą przekierowanie do dedykowanego formularza udostępnionego na Stronie Internetowej, gdzie Użytkownik będzie miał możliwość ustalenia nowego hasła.

§ 6 Zmiany Polityki Prywatności

  1. Polityka Prywatności może ulec zmianie, o czym TIP-TOP Agnieszka Pawlicka poinformuje Użytkowników.
  2. Pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować na adres: info@tiptop24.pl
  3. Data ostatniej modyfikacji: 04.10.2022 r.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium