Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Bestsellery
Szelki dla psa Front Range
Szelki dla psa Front Range
159,00 zł
Smycz dla psa Active
Smycz dla psa Active
39,00 zł
Szelki dla psa Security
Szelki dla psa Security
159,00 zł
Obroża dla psa Active
Obroża dla psa Active
39,00 zł
Szelki dla psa Front Range i smycz Active
Szelki dla psa Front Range i smycz Active
208,00 zł 187,00 zł
Szelki dla psa Active
Szelki dla psa Active
88,00 zł
 
Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
  • Darmowa wymiana towaru (rozmiar, kolor, model)
  • Szyfrowane dane i transakcje

paczkomaty

Obsługujemy

paczkomaty

InPost

 

Wymiany, zwroty i reklamacje

Łatwa wymiana produktu:

Nie wiesz czy dobrze wybrałeś rozmiar szelek dla swojego psa? Masz wątpliwości, czy obroża, którą kupujesz jest odpowiednia? Takie wahania są normalne przy zamówieniach na odległość - na szczęści sklep TIP-TOP oferuje możliwość wymiany produktu, jeśli ten nie spełni Twoich oczekiwań, lub okaże się nieodpowiedni dla Twojego pupila. Poniżej opisujemy procedurę wymiany:

Niepasujący produkt zawsze możesz do nas odesłać - a my w zamian wyślemy na nasz koszt produkt na wymianę. Przed odesłaniem produktu skontaktuj się z nami w celu ustalenia dostępności produktu. Następnie odeślij do nas produkt na adres:

TIP-TOP Agnieszka Pawlicka
ul. Czartoryskiego 17/3
66-400 Gorzów Wlkp

lub do Paczkomatu GWI04 w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Górczyńskiej 19, podając nasz adres e-mail (info@tiptop24.pl) oraz numer telefonu (881424141).

Paczkę na wymianę nadamy, gdy tylko odbierzemy od Ciebie przesyłkę.

Istotne informacje na temat prawa odstąpienia od umowy i skutków odstąpienia od umowy:

Masz prawo bez podania przyczyny odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Możesz na przykład wysłać do mnie uzupełniony wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres info@tiptop24.pl, lub pocztą tradycyjną na adres: TIP-TOP Agnieszka Pawlicka ul. Czartoryskiego 17/3, 66-400 Gorzów Wlkp.

Jeśli zdecydujesz się odstąpić od umowy i odeślesz do nas produkt, zwrócimy wszystkie otrzymane płatności, łącznie z kosztem dostawy. Zwrotu dokonamy nie później niż w ciągu 14 dni od daty, w której zostaliśmy poinformowana o Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrot przesłany będzie na nr konta, z którego dokonana została płatność, lub inny wskazany nr konta. Płatność zostanie przesłana po otrzymaniu przez nas zwracanej rzeczy, lub dowodu odesłania rzeczy.

Składanie reklamacji

Zależy nam na indywidualnym podejściu do każdej zaistniałej sytuacji, dlatego zachęcamy do kontaktu z nami przed złożeniem reklamacji, w celu znalezienia wspólnego rozwiązania.

Zapraszamy do kontaktu mailowego: info@tiptop24.pl lub telefonicznego: +48 881424141

Jeśli zrezygnujesz z wcześniejszego kontaktu z nami, poniżej przedstawiamy sugerowaną ścieżkę reklamowania produktu: 

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
TIP-TOP
Czartoryskiego 17/3Czartoryskiego 17/3
66-400 Gorzów Wlkp.

Po otrzymaniu produktu skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej z informacją w sprawie przesłanego zgłoszenia reklamacyjnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl