TIP-TOP
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Wymiany, zwroty i reklamacje

Łatwa wymiana produktu:

Nie wiesz czy dobrze wybrałeś rozmiar szelek dla swojego psa? Masz wątpliwości, czy obroża, którą kupujesz jest odpowiednia? Takie wahania są normalne przy zamówieniach na odległość. Poniżej opisujemy procedurę wymiany:

Napisz do nas i podaj dokładne wymiary psiaka, podpowiemy który model i rozmiar będzie najlepszy. W celu wymiany należy złożyć nowe zamówienie na właściwy produkt, a w międzyczasie odesłać do nas niepasujące akcesoria jako zwrot z informacją, na jaki numer konta powinniśmy zwrócić wpłatę za zamówienie. 

 




Formularz Zwrotu

Istotne informacje na temat prawa odstąpienia od umowy i skutków odstąpienia od umowy:

Masz prawo bez podania przyczyny odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Możesz na przykład wysłać do mnie uzupełniony wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres [email protected], lub pocztą tradycyjną na adres: TIP-TOP Agnieszka Pawlicka ul. Elżbiety Zawackiej 43, 66-400 Gorzów Wlkp.

Jeśli zdecydujesz się odstąpić od umowy i odeślesz do nas produkt, zwrócimy otrzymaną za produkt płatność. Zwrotu dokonamy nie później niż w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot przesłany będzie na nr konta, z którego dokonana została płatność, lub inny wskazany nr konta. Płatność zostanie przesłana po otrzymaniu przez nas zwracanej rzeczy, lub dowodu odesłania rzeczy.

Zwracany produkt należy wysłać na adres:
TIP-TOP Agnieszka Pawlicka (magazyn)
ul. Elżbiety Zawackiej 43
66-400 Gorzów Wlkp.

Składanie reklamacji

Zależy nam na indywidualnym podejściu do każdej zaistniałej sytuacji, dlatego zachęcamy do kontaktu z nami przed złożeniem reklamacji, w celu znalezienia wspólnego rozwiązania.

Zapraszamy do kontaktu mailowego: [email protected]

Jeśli zrezygnujesz z wcześniejszego kontaktu z nami, poniżej przedstawiamy sugerowaną ścieżkę reklamowania produktu: 

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
TIP-TOP Agnieszka Pawlicka (magazyn)
ul. Elżbiety Zawackiej 43
66-400 Gorzów Wlkp.

Po otrzymaniu produktu skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej z informacją w sprawie przesłanego zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium