• Usiądź wygodnie i czekaj na dostawę...

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Bestsellery
Szelki dla psa Front Range
Szelki dla psa Front Range
159,00 zł
Obroża dla psa Active
Obroża dla psa Active
39,00 zł
Szelki dla psa Security
Szelki dla psa Security
159,00 zł
Smycz dla psa Active
Smycz dla psa Active
39,00 zł
Szelki dla psa Front Range i smycz Active
Szelki dla psa Front Range i smycz Active
208,00 zł 187,00 zł
Szelki dla psa Lumen
Szelki dla psa Lumen
159,00 zł
Smycz dla psa Active Pro
Smycz dla psa Active Pro
64,00 zł
Gryzak z poroża XXS-M
Gryzak z poroża XXS-M
12,00 zł
 
Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
  • Darmowa wymiana towaru (rozmiar, kolor, model)
  • Szyfrowane dane i transakcje

paczkomaty

Obsługujemy

paczkomaty

InPost

 

Zwroty i reklamacje

Istotne informacje na temat prawa odstąpienia od umowy i skutków odstąpienia od umowy:

Masz prawo bez podania przyczyny odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Możesz na przykład wysłać do mnie uzupełniony wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną na adres info@tiptop24.pl, lub pocztą tradycyjną na adres: TIP-TOP Agnieszka Pawlicka ul. Czartoryskiego 17/3, 66-400 Gorzów Wlkp.

Jeśli zdecydujesz się odstąpić od umowy i odeślesz do nas produkt, zwrócimy wszystkie otrzymane płatności, łącznie z kosztem dostawy. Zwrotu dokonamy nie później niż w ciągu 14 dni od daty, w której zostaliśmy poinformowana o Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Zwrot przesłany będzie na nr konta, z którego dokonana została płatność, lub inny wskazany nr konta. Płatność zostanie przesłana po otrzymaniu przez nas zwracanej rzeczy, lub dowodu odesłania rzeczy.

Składanie reklamacji

Zależy nam na indywidualnym podejściu do każdej zaistniałej sytuacji, dlatego zachęcamy do kontaktu z nami przed złożeniem reklamacji, w celu znalezienia wspólnego rozwiązania.

Zapraszamy do kontaktu mailowego: info@tiptop24.pl lub telefonicznego: +48 881424141

Jeśli zrezygnujesz z wcześniejszego kontaktu z nami, poniżej przedstawiamy sugerowaną ścieżkę reklamowania produktu: 

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
TIP-TOP
Czartoryskiego 17/3Czartoryskiego 17/3
66-400 Gorzów Wlkp.

Po otrzymaniu produktu skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej z informacją w sprawie przesłanego zgłoszenia reklamacyjnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl